عاشقانه ها

سرگرمی

داستان-sms-

كاش مي شد سرزمين عشق را در ميان گام ها تقسيم كرد .

كاش مي شد با نگاه شاپرك عشق را برآسمان تفهيم كرد

كاش مي شد با دو چشم عاطفه قلب سرد آسمان را ناز كرد

كاش مي شد با پري ازبرگ ياس تا طلوع سرخ گل پرواز كرد

 

 

  اگر روزی داستانم رانقل کردی بگو :  

 بی کس بود ولی کسی را بی کس نکرد 

 تنها بود ولی کسی را تنها نگذاشت. 

 دلشکسته بود ولی دل کسی را نشکست

 کوه غم بود ولی کسی را غمگین نکرد 

 بد بود ولی بدخواه کسی نبود 

 

 

 تو دفتر خاطراتم نوشتم عشق زیباست

 استاد دفترم را دید وگفت: این رویاست

 گفتم :استاد تو از عشق چه میدانی؟

گفت در عالم عشق عاشق همیشه تنهاست

 حال باور دارم که عشق رویایی بیش نیست.

 

 

 

 توی این دنیا اگه کسی رو دوست داشته باشی

 و بهش بگی بهت میخنده و ترکت میکنه

 به جای اینکه درکت کنه.

 

 

هیـــسـ

این بازی عادلانه نیستـــ …..

این زندگی همه اش  مار بــود

پلّه هایش کجـــــاستـــ…؟؟؟

 

 

روزی زلپ یار ربودم بوسی

گفت هم بی ادب و هم لوسی

گفتم گناهم چیست کردم بوسی

گفت لبو ول کردی و لپ میبوسی

 

 

بوسه یعنی وصل شیرین دو لب

بوسه یعنی عشق در اعماق شب

بوسه یعنی مستی از مشروب عشق

بوسه یعنی آتش و گرمای تب

بوسه یعنی لذت از دلدادگی

لذت ازشب لذت از دیوانگی

بوسه یعنی حس خوب طعم عشق

طعم شیرینی به رنگ سادگی

بوسه یعنی آغازی برای ما شدن

لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه آتش میزند بر جسم و جان

بوسه بر میدارد این شرم از میان

بوسه یعنی شادی و شور ونشاط

بوسه یعنی عشق خالی از گناه

((بوسه یعنی عشق من با من بمان))

 

 

این روزها

بغض دارم...

گریه دارم

آه دارم!!!

تا دلت بخواهد...

بازیگر خوبی شده ام

می خندم

حتی خودم هم باورم می شود

که من خوبم...

خوبه خوب...

 

 

وقتی از کسی که دوستش داری خبری نیست
خوشحال باش چون حتما حالش خوبه
و همه چیز رو به راهه که از یادش رفتی

 

 آینده انجایی نیست که به آنجا میرویم 
 بلکه انجاییست که آن را میسازیم. 

 

 

هیچوقت ادعای خاصـــــــــــــ  بودن نـــــــــــــــــــکردم ،

اما خاصــــــــــــــ بودن عشـــــــــــــــق تو… منو هم خاصــــــــــ  کرد..

 

 

آرزوی من ماندن اوست …

خدایا اگرآرزوی او رفتن من است …

آرزوی او را براورده کن …

من جز آرزوی او آرزویی ندارم … !!!

 

 

 یادمان باشد با شکستن پای دیگران 
ما بهتر راه نخواهیم رفت.

 

 

 خدا هم که باشی بندگانی هستند که از دستت  ناراضیند .
 به دنبال رضایت چه کسی میگردی  وقتی این روزها
 آدم ها از دست خودشان هم عصبانی اند.

 

 

میدونی مثه چی میمونی؟

"آنچه گذشت یک سریال"

تکراری شدی برام نمیخوام ببینمت!

 

 

فکر می کردم تنهایی یعنی …
من …
سکوت …
پنجره های خاک گرفته …
اتاق خالی از تو …
نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها !

 

 

به سلامتي پسري كه كنار دوس دخترش دراز كشيده بود، 

دختره ازش پرسيد: دوسم داري؟؟ 

گفت :اگه نداشتم الان داشتي ناله ميكردي نه سوال ...

 

 

به خاطر روی زیبای تو بود. . .

که نگاهم به روی هیچکس خیره نماند. . .

به خاطر دستان پر مهر و گرم تو بود. . .

که دست هیچکس را درهم نفشردم. . .

به خاطر حرف های عاشقانه تو بود. . .

که حرف های هیچکس را باور نداشتم. . .

به خاطر دل پاک تو بود. . .

که پاکی باران را درک نکردم. . .

به خاطر عشق بی ریای تو بود. . .

که عشق هیچکس را بی ریا ندانستم. . .

به خاطر صدای دلنشین تو بود. . .

که حتی صدای هزار نی روی دلم ننشست. . .

و به خاطر خودتو بود. . .

فقط به خاطر تو. . .(!)

 

 

گمم نکن…

در گوشه ای از حافظه ات مینشینم آرام…

فقط بگذار بمانم

 

 

من می خوام با تو به رویا برسم

من می خوام با تو به انتهای دنیا برسم

من می خوام چشماتو نمناک کنم

من می خوام سازمو غمناک کنم

تقدیم به تمام خوبان

 

 

 برای عشق تو در قلبم سه کوه ساختم

" اولی کوه  وفا "

دومی کوه  صداقت "

سومی کوهی که هر وقت بهم گفتی دوستت ندارم از اون  پرتت  کنم پایین .

 

 

 خنده ازش پرسیدم : چقدر منو دوست داری؟

گفت :به اندازه ی جوهر خودکارم

گفتم: خیلی بی انصافی

چون جوهر خودکارت یه روز تموم میشه

لبخند زد و گفت: خودکار من جوهر ندارد خنده

 

 

خدایا بفهمانم که بی تو چه می شوم اما نشانم نده

خدایا هم بفهمانم و هم نشانم بده که با تو چه خواهم شد

 

 

اینو برای اونایی میگم که انتخابشون تنهاییه"

تو روزگاری که عمر دوستی چند دقیقه ست"

تو روزگاری که عمر یه عشق بعد از یه هم اغوشی به پایان می رسه"

تو روزگاری که جواب دوستت دارم ها مرسیه"

تو این روزگار باید تنها موند"

بی منت بی علت"

بدون اینکه بار اضافی باشی برای کسی"

دلخوشم به حضور خدا که عشق بی همتاست"

دوستش هم نداشته باشی دوستت داره"

 

 

 

" سلامتی روزگار که پیرم کرد"

"سلامتی زندگی که همه جوره باهام راه نیومد"

"سلامتی عشقم که گذاشت رفت"

"سلامتی دل بزرگم که شکست و هزار تیکه شد"

"سلامتی چشمام که یکیش اشکه یکیش خون"

"سلامتی دستم که بی نمکه"

"سلامتی ادمای اطرافم که هیچ کدوم دوستم ندارن"

"سلامتی چی؟ سلامتی کی؟"

"سلامتی قبرم که بالاخره یه روز منو تو آغوش خودش می گیره"

"بدون اینکه منتی بذاره یه روز می رم تو بغلش و آروم می گیرم"

"دیگه کسی دور وبرم نیست ...  ."

 

 

تلخیه قصه مون اونجاست که وقتی دلم سوخت دلش خنک شد

زندگی نوشتن نداره وقتی تمام روزهای خدا من دارد ولی تو ندارد

این روزها خیلی چیزها دست من نیست مثل دستهای تو

گاهی وقتا باید چشماتو ببندی تااونی که نیست شاید بیاد به خوابت

سالهاست که این ترازوی دو کفه تعادل ندارد دست خالی و دل پر

حداقل در خوابهای من دستش را نگیر حرمت نگهدار

اففف   سسس  وووسسس  . . . .  

لعنتی خودکار آبیم رنگ تموم کرد

یه خودکار دیگه بدین هنوز کلی حرف دارم دلم خیلی پره

 

 

نه چتری داشت

نه روزنامه ای

نه چمدانی

عاشقش شدم

از کجا میدانستم مسافر است

 

 

این روز ها دلم اصرار دارد فریاد بزند

اما من جلوی دهانش را می گیرم

وقتی می دانم کسی تمایل به شنیدن صدایش ندارد

این روزها من خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی را بهم نزنم

 

 

 

 وقــتــی کــه نــاراحــتــی  

 وقـتــی کــه خـیـلـی غــم داری 

 وقــتــی کــه داری گــــریــــه مــیـکــنــی 

 شــایــد یـه پـسـر نـتـونــه پــا بــه پــات 

 اشــک بـریــزه و بـاهـات گـریـه کـنـه 

 ولــی بـه جـاش انـقـدر بـاهـات شـوخـی مـیـکـنـــه 

 انــقــدر ســر بــه ســـرت مـــیــــذاره 

 تـا جـایـی کـه بــیـن گــریـه هـاتــــــ بـخـنــدونـتــت 

 نــکـنــه این کـارشــو بـه پــای بـی احـسـاسـیـش بـذاریــا ....

 مـیـدونــی چــی مـیـگـم ؟

 نه نمیدونی 

 

 

 تنهایی را دوست دارم زیرا دروغی در آن نیست...

 تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست...

 تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست...

 تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست...

 تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم...

 تنهایی را دوست دارم زیرا دلهای شکسته همیشه تنهایند...

 

 

  با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که

  به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت …

 

 

 

تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمی خواد

بیا و تکیه گاه من تو باش

دلم مثل خودت تنهای تنهاست

 

 

نخستین بار گفتش از کجایی
بگفت از پشت سد آشنایی
بگفت آنجا به صنعت در چه کوشند
بگفت نکته خرند و تست فروشند
بگفتا تست فروشی در ادب نیست
بگفت از درس خوانان این عجب نیست
بگفت از دل شدی عاشق به کنکور
بگفت از دل تو گویی و من از زور
بگفتا عشق کنکور بر تو چون است
بگفت از جان شیرینم فزون است
بگفتا گر کند مغز تو را ریش
بگفت مغزم بود این گونه از پیش
بگفت ار من بیارم رتبه ای ناب
بگفتا وه چه می بینی تو در خواب

 

 

این روزها همه میگن “بیخیال شو”
چه میدونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی !

 

 

آروم آروم به نبودنت عادت میکنم

چون هیچوقت داشتنت رو تجربه نکردم

دیگه به داشتن چشمهای پر از حسرتم عادت کردم

سهم منم همینه تنهایی تنهایی تنهایی

انقدر این بغض گلومو سنگین کرده

که حتی نمیتونم حرفامو اینجا بنویسم

دیگه بی هوا خندیدن رو یاد گرفتم

دیگه تنهایی رو خیلی وقته یاد گرفتم

تو نگرانم نشو همه چیز را یاد گرفتم

یاد گرفتم چگونه با تو باشم

بی انکه تو باشی یاد گرفتم نفس بکشم

بی تو...و بیاد تو

یاد گرفتم چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن

و جای خالی ات را با خاطراتت پر کنم

 

 

 

 شب عفو است و محتاج دعایم ،

 زعمق دل دعایی کن برایماگر امشب به معشوقت رسیدی ،

  خدا را در میان اشک دیدی کمی هم نزد او یادی زما کن ،

 کمی هم جای ما او را صدا کن بگو یارب فلانی رو سیاه است ،

  دو دستش خالی و غرق گناه است...

 

 

که آدمیان وفا میکنند و ماهیان پرواز آن هنگام فراموشت میکنم

ولی بدان که نه آدمیان وفا می کنند و نه ماهیان پرواز پس به یادتم

 

 

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی؟
وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم
وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی سکوت است دوستت دارم
چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای

 

 

گریه  سرخاک من...
اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه می کنه ...
اونی که نخواست مارو ببینه بلاخره میاد دیدن جسدم...
اونی که حتی نیومد تولدم میاد برای خداحافظی...

چه  روز قشنگیه اون روز همه هستن...

حیف که خودم نیستم... .فریاد

 

 

 چه کنم تا تو باور کنی از یاد بردنت 
  حتی برای ثانیه ای، کار من نیست؟!؟! 

 

 

 

  مهر شدهگفته بودند که گنج درویرانه هاست 
 راست گفتندچون وجودت دردل ویران ماستزبان درازی  

 

 

 میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه
  حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چی کارکنم؟؟؟

 

 

    گریه   سرخاک من...  

 اونی که بیشتر اذیتم کرد بیشتر گریه می کنه ... 

 اونی که نخواست مارو ببینه بلاخره میاد دیدن جسدم... 

 اونی که حتی نیومد تولدم میاد برای خداحافظی... 

 چه  روز قشنگیه اون روز همه هستن... 

 حیف که خودم نیستم... .فریاد 

 

 

 تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دمسازه
صبوری های تو مادر منو به گریه میندازه
مثل یک طفل خواب آلود من محتاج آغوشم
از اون لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم
برای سرنوشت من تو دلواپسترین بودی
برای اشکهای من همیشه آستین بودی
تو ای همیشه غمخوارم ، تو ای محرمترین یارم
به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم
نوازش کن منو مادر که فرزند تو غمگینه
کی میخواد بعد از این تو قلب من جای تو بنشینه

 

 

  هنوز رو خاکییم یادمان نمیکنند 

 وای به روزی که خاکمان کنند!

 

 

جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره
مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی 

 

 

خدایا

به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند ،

گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غم من را نخوردند ،

لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند

و عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند . . .

 

 

 تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل ، بی‌بهانه ، یه دفعه‌ای ، نصف‌ شبی
عجیب آدم رو آروم میکنه…

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 6 مهر 1393برچسب:,ساعت 18:47 توسط meysam|


آخرين مطالب

Design By : RoozGozar.com